शनिवार, 6 मार्च 2021

तिमीलाई बिर्सेर बाँचु म | मन छुने रचना


तिमीलाई बिर्सेर बाँचु म.........................


मायाको गजल।
नेपाली गजल ।।

मन छुने नेपाली गजलः

तिमीलाई बिर्सेर बाँचु म, यो हुनै सक्दैन ।
तिमीलाई रुवाई हाँसु म, यो हुनै सक्दैन ।।

सत्यता पालन गर्ने तिमी जस्ती देवीलाई,
छल गरेर ढाँटु म, यो हुनै सक्दैन ।

बल्ल जीवनमा देखा परेको खुसी लुटेर तिम्रो,
आँखामा बगाऊँ आँसु म, यो हुनै सक्दैन ।

तिमीलाई अपार माया दिने वचन दिइ सकेपछि,
अरुलाई दिलमा राखुँ म, यो हुनै सक्दैन ।।


तिमीलाई रुवाई हाँसु म, यो हुनै सक्दैन ।
तिमीलाई बिर्सेर बाँचु म, यो हुनै सक्दैन ।।


।।।। पुरा गजलको लागि तलको भिडियोमा क्लिक गर्नु होस् ।    👇👇।।।।।




तपाईँको सल्लाह, सुझाव र प्रतिक्रियाको सदैव प्रतिक्षा गर्दछौँ।।

यसर्थ, लागि तलको कमेन्ट बक्समा प्रतिक्रिया छोड्न नछुटाउनु होला।



कोई टिप्पणी नहीं:

एक टिप्पणी भेजें

nepali gajal

नेपाली गजल अण्डा सक्कल भए पो चल्ला धेरै हुन्छ, हाम्रो देशमा त कामभन्दा हल्ला धेरै हुन्छ । बाँकी भिडियोमा हेर्नु होस्।  

यी पनि तपाईँलाई मन पर्न सक्छन्।